reklama

Katastrofálne služby Slovenskej pošty

Človek, ktorý pravidelne posiela niečo prostredníctvom Slovenskej pošty vie, že s každou štvrtou zásielkou nastáva nejaký problém. Nehovoriac o prístupe, s ktorým som sa stretol na Pošte 1 v Prešove na Masarykovej 2.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nieje žiadnou novinkou, že keď prídete na poštu niečo vybaviť, nezaobíde sa to bez dlhého čakania. Z ôsmich priehradok sú otvorené tri a za tými troma sú totálne neochotní ľudia (česť výnimkám Prešov 3 a Prešov 10 Hypertesco). Ale poďme si povedať ako to funguje na Hlavnej pošte (Prešov 1). 

Asi pred dvoma týždňami sa mi vrátil už tretikrát poistený list, ktorý som posielal do Iránu. Ako vždy to bolo bez udania dôvodu. Mal som si ho vyzdvihnúť na Hlavnej pobočke (netuším prečo, keď hneď 2 pobočky sú oveľa bližšie k môjmu bydlisku). Zobral som žltý papierik, nasadol do auta a vybral som sa na poštu. Dorazil som na miesto. Zistil som, že parkovanie je spoplatnené. Tak som zaplatil (50centov/pol hodina) a vošiel som do budovy. Prišiel som k prvému okienku. Podal som žltý lístok pani poštárke, ktorá ho posunula druhej pani poštárke, ktorá na mňa pozerala, že čo chcem. Tak som jej vysvetlil, že mi prišiel na ich pobočku môj list, ktorý sa mi vrátil. Pani poštárka ho našla v nejakej skrinke a podala mi ho. Opýtal som sa z akého dôvodu sa mi vrátil, keďže to nieje na obálke vyznačené. Jej odpoveď ma neprekvapila: „Neviem." Ako vždy aj teraz prekvitala ochotou :) Tak som ju požiadal, aby mi zavolala pani vedúcu. Zodvihla telefón, niečo zafrflala do slúchadla a čakali sme. Keď už prešlo 20 minút, tak mi oznámila, že pani vedúca asi odišla na obed a mám prísť neskôr :D Tak som sa pobral preč stým, že sa zastavím na druhý deň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prešiel deň a ja som si znova zaplatil parkovné a prišiel k tomu istému okienku k tej istej pani poštárke. Dnešná odpoveď ma tiež neprekvapila. Povedala mi niečo vtom znení, že si mám ísť podať reklamáciu na poschodie. Dobre platená pani vedúca si nedala ani tu námahu, žeby mi to prišla vysvetliť osobne. Tak som vyšiel na poschodie a podišiel ku priehradke. Tam bola na prekvapenie milá pani poštárka. Povedala mi, aby som si vypísal reklamačný formulár. Keďže to trvá asi 20 minút, tak som si ho zobral so sebou a vypísal som ho doma.

Na tretí deň som znovu zaplatil parkovné, vyšiel na poschodie, podišiel k okienku a tam už bola nejaká iná pracovníčka Slovenskej pošty, ktorá už na pohľad vyzerala, že tam sedí za trest. Tak som jej povedal prečo som tu a ona ma vysmiala, či si myslím, že mi niečo vrátia (náhrada za poštovné, keďže nedoručili zásielku). Provokatívny úsmev, proste čistá neochota, dokonca výsmech. To mi už nedalo, tak som jej vynadal, že tu niesom od toho, aby som sa s ňou hádal. Trošku sa upokojila a "začala si robiť svoju prácu." Pozeral som ako pracuje na tom počítači. Reklamáciu vyplnila zle, ale už som to nechal tak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dôvod som sa doteraz nedozvedel (vybavenie medzinárodnej reklamácie trvá 60 dní) a tak po štyroch neúspešných pokusoch odoslania zásielky som to vzdal. Ja tu niesom od toho, aby som hodnotil ich prácu, ale podľa kvality služieb, ktoré mi poskytla Slovenská pošta, musím povedať, že je to jeden veľký chaos. Absolútne nevyškolení ľudia, informácie si hľadám sám, pri každom probléme sa stretávam s vetou „podajte si reklamáciu", každý sa odvoláva na niekoho iného, oni nemajú žiadnu zodpovednosť za doručovanie v zahraničí (hlavne, že poštovné sa platí Slovenskej pošte). Je to jeden veľký chaos, keď to porovnám napríklad s PostNL (holandská pošta). Výborne spracovaná webová stránka, okamžitý náhľad skenu podpisu pri doporučených zásielkach. To isté aj Royal mail vo Veľkej Británii, kde mi zásielka meškala podľa tarify asi 3 dni a hneď mi prišli asi 3 maily s ospravedlnením od personálu tejto pošty. Pritom poštovné je také vysoké, že sa z toho človeku krúti hlava. Takto fungujeme tu, na Slovensku.

Boris Hnatko

Boris Hnatko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, ktorý sa venuje zbieraniu, kúpe a predaju drahých kameňov (prevažne opálov). Vystupujem v medzinárodných online aukčných domoch ako predajca/kupujúci, kde predávam opály zo svojej zbierky alebo naopak ju rozširujem o nové kúsky. Chcem Vám poskytnúť užitočné informácie ako sa dostať a ako sa správať na takýchto burzách. Poviem Vám nejaké typy a triky ako byť úspešný na týchto dražbách a ako sa za čo najmenej peňazí, dá vycucnúť maximum. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu